Piszą o mnie


Wolność24 (11 października 2017): W artykule pod tytułem „Internauci znów kpią z TVPiS. Ten fragment Wiadomości przejdzie do historii” redakcja portalu Wolność 24 powołuje się na moje zestawienie wypowiedzi prezentera Wiadomości TVP, Krzysztofa Ziemca z wypowiedzią szefa Ministerstwa Zdrowia Konstantego Radziwiłła.  Zwróciłem uwagę na rozbieżność w podawanych kwotach i propagandowe ujęcie problemu protestu medyków.


naTemat (15 czerwca 2017): W artykule pod tytułem Uniwersytety dla nauki, pajace do cyrku”. Świat nauki w szoku po tym, co zorganizowano na KUL-u” (klik) Tomasz Ławnicki powołuje się na informacje które zamieściłem na swoim koncie na  portalu Twitter. Przywołuje je w kontekście pseudonaukowych spotkań i „wykładów” organizowanych w salach polskich uniwersytetów. Pisałem o tym również tu.


WirtualnaPolska (20 maja 2017): W artykule pod tytułem „Kontrowersyjny post blogera o ruchu antyszczepionkowym. Lobby pogrzebowe podnosi łeb” (klik) autora Anna Krzpiet  stwierdza, że mój post na portalu Twitter był kontrowersyjny i podzielił społeczność internautów. Czy słusznie? Odsyłam do porządnych badań naukowych, na które powołuje się przy okazji mojej notki.


naTeamat (20 marca 2012): W artykule pod tytułem „Zmowa, paranoja czy realne ryzyko groźnych powikłań. Co właściwie czai się za zamieszaniem szczepionkowym?” (klik) Marta Pawłowska opisuje przypadek dr. Andrew Wakefielda przyłapanego na sfałszowaniu badań naukowych szczepionki MMR (pisałem tu) umieszczając w przypisach artykułu odnośnik do mojej notki.

 

 

 

 

 

Możliwość komentowania jest wyłączona.